Під час засідання 29 квітня Акредитаційна комісія розглянула 125 освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти (далі — ОПП), з них 116 акредитовано (зокрема три — за результатами постакредитаційного моніторингу), 7 — умовно, а 2 відклали на наступне засідання.
Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК наголосив на ключовій ролі акредитаційної експертизи в підвищенні якості фахової передвищої освіти шляхом оцінювання ОПП та зауважив на зростанні кількості заяв на акредитацію, що свідчить про усталення довіри до цієї процедури.
Після розгляду акредитаційних справ та голосування члени акредитаційної комісії ознайомилися з рішенням, що призначене автоматизувати процеси оцінювання ОПП та підвищити якість експертних висновків. Віднині хід акредитаційних експертиз та результати оцінювань ОПП можна переглянути в зведеній таблиці, як також зробити вибірку за тією чи тією галуззю знань, спеціальністю або програмою, сформулювати окремі висновки про організацію освітньої діяльності у сфері фахової передвищої освіти тощо.
Акредитація освітньо-професійної програми — це діяльність Державної служби якості освіти України щодо оцінювання освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти за цією програмою на предмет забезпечення й вдосконалення якості фахової передвищої освіти, що здійснюється у формі акредитаційної експертизи.